We zijn er weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette Teley - WaarBenJij.nu We zijn er weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

We zijn er weer!

Blijf op de hoogte en volg Lisette

24 Maart 2019 | Nederland, Amsterdam

We zijn er weer! Na een vlucht van 12.5 uur (We moesten om Pakistan heen vliegen vanwege de politieke situatie daar) waren we weer in Amsterdam. Het had nog langer kunnen duren maar zoals de piloot zei: "We made some time good". Gelukkig waren zn vliegkunsten beter dan zn Engels. Haha. Het was nog wel even vreemd toen een onbekende jongen door de microfoon van de stewardess het vliegtuig toe begon te spreken maar er was geen reden tot paniek want hij wilde zn vriendin ten huwelijk vragen. Grappig.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Elke dag warm weer, lekker eten bij de kraampjes op een markt (we hebben best veel dingen geprobeerd), s avonds een welverdiend biertje, een mooie mix van cultuur en natuur en bijna altijd vriendelijke mensen :-)

Tot gauw allemaal! En voor wie het leuk vibdt: we zullen een foto selectie maken (Ik durf niet te zeggen wanneer mn album klaar zal zijn. Van de vorige is de inkt pas net droog dus dan weet je t wel ;-))

• 25 Maart 2019 - 05:01

Janet:

Dank je wel Lisette voor je leuke verslag alle dagen. En nu maar nagenieten en aan het werk. Groetjes Janet

• 25 Maart 2019 - 12:03

Lisette Teley:

Graag gedaan! Leuk dat je ons gevolgd hebt :-)

• 30 Maart 2019 - 09:15

Ellen Mattaar:

Superleuk om jullie verslag te lezen.....en inderdaad Thailand toegevoegd aan mijn wensenlijstje....of heet het al een bucketlist ;)

Bekijk graag jullie foto's , dank voor het delen