Tempels - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Tempels - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Tempels

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

12 Oktober 2011 | Indonesië, Malang

Gister zijn we vanuit Pangandaran naar Malang gereden. Een lange rit (360 km maar daar doe je hier ongeveer 9 uur over :-S). 's ochtends zijn we eerst nog even gestopt bij de Prambanan tempel: de grootste Hindoistische tempel van Indonesie. Mooi om gezien te hebben maar zoals met eigenlijk alle tempels: mijn ding is het niet.

Vandaag een stadstour gemaakt door Malang (waar vroeger veel Nederlanders zaten) en vanmorgen hadden we lekker niks dus hebben we gezwommen en met een boekje aan t zwembad gelegen. Het is afzien hier hoor! ;-)

We zullen nog wat foto's plaatsen van de afgelopen dagen. Daarna een paar uurtjes slapen want vannacht om half 2 vertrekken we naar de Bromo vulkaan om daar de zonopgang te zien.

Bedankt voor alle reacties van de afgelopen dagen (....)

Doei!

• 12 Oktober 2011 - 10:53

Tiny:

Kun je niet een paar van die kuikens meebrengen? Ze kleuren zo mooi bij de schilderijen?

Groetjes,
    Pap en Mam

• 12 Oktober 2011 - 14:05

Marij:

Zal vanaaf f bij papa en mama op computer gaan kijken voor de fots. Ben erg benieuwd! Oplader van onze laptop is stuk.. dus die batt is leeg en blijft nu ook nog f leeg.. van wknd f op zoek na nieuwe.
    En op foon duurt langer voordat foto's geladen zijn, en ja, je weet hoeveel geduld ik heb ;)

Boekje al uit? ;)

X

• 14 Oktober 2011 - 07:52

Cecile:

Nou.. Poging 3 um un reactie te plaatsen.. Zuut er leuk uut allemol.. Behalve die kuikens, dat dat meug zeg.. Hedde die schilderijen gekocht? Xx

• 14 Oktober 2011 - 07:52

• 14 Oktober 2011 - 08:06

Cecile:

Heb t antwoord over de schilderijen al gevonden in un ander verslag ;-) leuk! Die moore waren idd nog wat kaal.. Wanneer beginne jullie aan de terugreis?

• 14 Oktober 2011 - 12:25

Lisette Teley:

Ik zal kijken wat ik kan doen wat die kuikens betreft: anders kan Louis er op t werk wel een paar verven ;-)

T boek heb ik al uit ja; ben nu in een nieuwe begonnen: lezen gaat hier toch een stuk sneller dan thuis (hier hoef ik ook geen was te doen of te koken: dat scheelt. Haha).

En Cecile: we komen de 22e (zaterdags) 's ochtens thuis dus begin maar vast met opruimen en poetsen :-P Zou je ons misschien op t station op kunnen komen halen? Dan laat ik nog weten hoelaat.

@ iedereen trouwens: ik kreeg vandaag pas alle smsjes binnen die vanaf de 8e verstuurd waren: geen idee hoe dat kan maar dat werkt hier dus niet zoals thuis. Ik weet ook niet of mijn smsjes wel aankomen maar ik geloof van wel. Louis heeft nog steeds niks ontvangen maar of dat aan t netwerk ligt of aan zijn vrienden daar zijn we nog niet uit ;-)

• 18 Oktober 2011 - 06:49

Annelies:

Wow! Mooi schilderij! Zal zeker goed staan!
    Ik was in de veronderstelling dat ik gereageerd had op jullie verslagen maar zie ze nu niet staan. Ik ben er inmiddels ook achter hoe dat kan. Ik lees jullie site op mijn iPhone en als je dan op het reageren veld drukt is het veld waar hd je naam moet typen buiten beeld. Vervolgens typ ik hele berichten en druk op verzenden. Alles lijkt dan goed te gaan maar in hele kleine rode lettertjes komt er dan een foutmelding bovenin beeld en die heb ik niet gezien stom stom! Maar nu jullie vakantie er bijna op zit weet ik hoe ik op de juiste manier moet reageren, handig!