Naar Otavalo - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Naar Otavalo - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Naar Otavalo

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

12 Juni 2015 | Ecuador, Otavalo

Vandaag vertrokken we richting Otavalo, ten noorden van Quito. Na het ontbijt konden we de bus in en we hadden het geluk dat het helder en zonnig was en we de top van de Cotopaxi vulkaan konden zien. Na een korte stop voor een kodak momentje gingen we naar het museum bij de evenaar. Hier kregen we een rondleiding van 40 minuten en konden we proefjes doen om te kijken of het water echt de andere kant op draait aan de andere kant van de evenaar. En hoe moeilijk het is om met je ogen dicht over de evenaar te lopen (omdat het moeilijk is om je evenwicht te houden).
Daarna gingen we naar het monument wat eigenlijk op de evenaar had moeten liggen maar de Fransen, die het gebouwd hebben, hadden een meetfoutje van 240 meter gemaakt... beetje jammer.

Na de lunch reden we richting Otavalo waar we rond 4 uur aankwamen. We konden nog even over de markt lopen, waar ze vooral kleding en sieraden verkopen. Désirée heeft al oorbellen gescoord (en in haar beste Spaans 25% van de prijs afgepraat ;-))

We zitten nu in een internet cafe maar typen op m´n telefoon gaat nog sneller dan op dit toetsenbord :-P

Zometeen eten en morgenvroeg een wandeling van 3 uur naar een kratermeer waarvan ik de naam ff niet meer weet :-O

Adios!

• 12 Juni 2015 - 12:34

Brian :

EXCELLENT!!!!

• 12 Juni 2015 - 14:49

Alex:

Hey Dames!

wat leuk om te zien dat jullie het zo naar je zin hebben.
    mooie fotos! jou toestel Lies?
    zelf de kolibries staat mooi stil op de foto! dan kun je het hoor ;P
    neem het de Fransen niet te kwalijk he! dat was dus dat evenwicht probleem waar ze mee te maken kregen.
    heel veel plezier nog!
    x

• 12 Juni 2015 - 22:50

Ellen:

Zhooh...goeie foto's van de kolibries zeg! écht goed gedaan! Enne....dat hoedje staat je goed Lisette!

Die cursus Spaans heb je er nu zeker wel uit Désirée: 25% korting, wil je ook een keer met mij shoppen!

Veel plezier nog!

• 13 Juni 2015 - 00:39

Désirée En Lisette:

Hey Alex, ik dacht al dat jij het wel voor de Fransen op zou nemen ;-) Het is je vergeven hoor. En bijna alle foto´s op de site zijn idd met mijn toestel gemaakt. Ben er erg blij mee :-)

Dankjewel voor de complimenten Ellen! Ik was wel tevreden met de foto´s van de kolibri´s ja :-D Als het nog zonniger was geweest was het misschien nog beter gelukt. En Désirée wil wel een keer met je shoppen hoor. Je mag haar ook in biertjes betalen. Als je voor 29 juni hier bent kunnen jullie nog samen een mooie poncho scoren :-P