De terugreis - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Lisette Teley - WaarBenJij.nu De terugreis - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

De terugreis

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

28 Juni 2015 | Ecuador, Guayaquil

De lange reisdag kan beginnen. Om 6 uur moesten we opstaan en om 7 uur vertrokken we naar het vliegveld. Dat bleek op een ander eiland te liggen (Baltra) dus we moesten uit de bus, koffers bovenop de boot, wij er in, 5 minuten en 5 dollar later waren we er en werden we in n andere bus gepropt. Op het vliegveld zagen we dat onze eigenlijke vlucht wel degelijk 'gewoon' ging dus waarschijnlijk was ie overboekt of iets dergelijks maar zeg dat dan ipv die rare verhalen over een toestel wat vertraagd is of stuk is. Djoser heeft me trouwens ook niet meer teruggebeld dus als je in nood zit moet je dat nummer niet bellen :-S

Nu zitten we in Guayaquil op het vliegveld te wachten. Nog dik 3 uur en dan vliegen we om 18.35 met klm naar Amsterdam waar we om 13.10 aankomen. Bedankt voor de tip mbt de douane controle Sas!

Groetjes en we zien bijna iedereen in de aankomende dagen wel weer! :-D

• 29 Juni 2015 - 07:58

Karin:

He dames het was leuk om jullie zo te hebben kunnen volgen hopelijk is rest van terug reis goed verlopen en zijn jullie weer thuis. Tot snel op werk