Laatste dagje thuis - Reisverslag uit Broekhuizen, Nederland van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Laatste dagje thuis - Reisverslag uit Broekhuizen, Nederland van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Laatste dagje thuis

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

08 Juni 2015 | Nederland, Broekhuizen

Het laatste dagje in Nederland. M'n backpack is gepakt (en na een 2e poging zo dat ie ook dicht kan, wel zo handig ;-)) Het valt niet mee om te pakken voor een temperatuur tussen de 8 en 35 graden maar voor mijn gevoel zit alles er nu wel in.

Vanavond alvast naar Désirée (in Nijmegen) en morgen heeel vroeg op omdat we al om 7 uur op Schiphol moeten zijn (tja; regels zijn regels dus laten we ons daar maar aan houden). We vliegen om 10 uur met KLM en komen als het goed is bijna 12 uur later aan in Quito, de hoofdstad van Ecuador. Waar we ook de rest van de groep zullen ontmoeten. (We gaan met een groepsreis van Djoser. In totaal zijn we met 20 personen).

Wie mij goed genoeg kent weet dat ik niet graag vlieg dus ik ben heel blij als ik over 30 uur veilig op Zuid-Amerikaanse bodem sta :-)

Tot dan! We vinden het leuk als jullie berichtjes achter laten trouwens

• 08 Juni 2015 - 18:45

Sas:

Wat leuk, het eerste verslag al op de site. Heel veel plezier, prachtig land, wil zeker nog eens terug. Grote kans dat je reisgenoten van de Djoser groep bij je in de buurt in het vliegtuig zitten, dus wie weet dat je er tijdens de vlucht al een paar ontdekt. Ben benieuwd naar jullie verhalen, dus tot morgen :-)

• 08 Juni 2015 - 21:25

Thea Daniels:

Heel veel plezier!!
    Ben benieuwd naar de verhalen en foto's die volgen.

• 09 Juni 2015 - 21:57

Marij :

Heel veel plezier dames!!