Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Blijf op de hoogte en volg Lisette

11 Oktober 2012 | Nederland, Sevenum

en dan gaan we. Vaccinaties: check. Paspoort en reispapieren: check. De tassen zijn ook (zo goed als) ingepakt dus we zijn er klaar voor! Natuurlijk wel last van vakantie stress maar dat gaat wel over zodra we Nairobi uit zijn (en heerlijk in ons tentje liggen ;-)

Voor wie de precieze route wil zien, die staat hier: http://www.discoveryreizen.nl/rondreizen/tanzania-kenia/maasai-heartlands-(rr.ygocc)/reisinformatie.aspx

Hopelijk kunnen we regelmatig updates plaatsen en sowieso laten weten dat we goed aangekomen zijn.

We vliegen morgen om 18.15 van Dusseldorf naar Amsterdam (ja; de trein is zo 2011 ;-) Nee; dat was bijna 100 euro pp goedkoper en we blijven toch Hollanders hè?) en daarna om 21.00 van Amsterdam naar Nairobi.

Hopelijk tot snel!!

• 13 Oktober 2012 - 15:46

Annelies:

Hey vakantiegangers! Goed aangekomen? Goede vlucht gehad? Geniet ervan! X

• 16 Oktober 2012 - 18:14

Sybilla Van De Laarschot:

Hallo Louis en Lisette!
    Is de regen weer gestopt?
    Al de nodige dieren voorbij zien komen?
    Veel plezier en we horen wel weer van jullie.

Groet Sybilla