Bye Bye Java: hallo Bali! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Bye Bye Java: hallo Bali! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Bye Bye Java: hallo Bali!

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

17 Oktober 2011 | Indonesië, Ubud

De foto's zijn geplaatst maar sommige van vandaag staan bij t vorige verslag... Tja; je kunt niet alles hebben.

Gister hebben we de oversteek naar Bali gemaakt en ook dit eiland is weer helemaal anders: toeristischer en het verkeer is veel rustiger. De rest van de dag hebben we lekker aan de bar in t zwembad gezeten. Het water was zo warm dat je amper af kon koelen (ja; wij hebben het zwaar hier hoor! ;-))
Heerlijk gegeten bij een restaurant wat hier een michelinster zou kunnen krijgen voor....(schrik niet).....25 euro voor 2 personen!

Vandaag moesten we vroeg eruit om dolfijnen gaan spotten en het was de eerste keer dat ik niet zeeziek werd: woehoe!! En heel veel dolfijnen gezien (ook van 4 meter lang!). Daarna naar Ubud gereden (waar we een andere gids kregen) en naar Monkey Forrest geweest.

Zometeen gaan we weer uit eten en morgen vertrekken we naar Sanur voor de laatste nachten.

we wilden nog met dolfijnen gaan zwemmen maar helaas zit dat helemaal vol :-( Wel gaan we nog duiken/snorkelen, een dagje naar Lembongan en naar Turtle Island. Oftewel; alle dagen zijn weer aardig vol gepland. Ach ja; uitrusten doen we thuis wel.

Groetjes!! L&L

• 17 Oktober 2011 - 11:52

Tiny :

Wat een prachtige foto's!
    Het is wel een mooi land, zo te zien.

Ik zie dat jullie alweer bij de apen zijn. Is dit een ander soort, of zijn dat ook oerang oetangs? Ik heb er niet zoveel verstand van. Let maar goed op Louis, anders willen ze weer met hem gaan wandelen.......

Groetjes,
    Pap en Mam

• 17 Oktober 2011 - 21:05

Sybilla:

Ziet er allemaal mooi uit, vooral de zon die opkomt, moesten jullie vroeg uit de veren.
    Ook de dolfijnen zijn bijzonder!

Geniet er nog van en groet,
    Sybilla

• 18 Oktober 2011 - 06:56

Annelies:

Zeker, volop genieten en ervaren! Heel veel plezier nog en kom goed thuis! Tot gauw! X

• 18 Oktober 2011 - 09:45

Dominique En Marc:

Heeyy beiden,

Wat een gave foto's man!! echt niet normaal ziet er allemaal even mooi uit!!
    Jammer dat jullie niet met dolfijnen hebben kunnen zwemmen want dat was echt een hele ervaring geweest. Maarjullie hebben al zoveel mooie ervraingen opgedaan!! Geniet er nog van samen en tot snel he!

xxx Van ons 2tjes

• 18 Oktober 2011 - 13:23

Joke:

Ziet er goed uit Lisette, uitrusten heb je niet veel tijd voor, we verwachten je persoonlijke verslag natuurlijk ook op het werk :P Geniet nog van deze laatste week en tot op het werk!

• 19 Oktober 2011 - 07:46

Arjan:

Dat ziet er allemaal goed uit hoor. Leuke foto's en mooie verhalen! Ben benieuwd naar de volledige fotocollectie en alle verhalen!!

Groetjes Arjan

• 19 Oktober 2011 - 12:47

Lisette:

@mam: dit zijn makaken: geen orang oetans dus. Deze zullen niet zo snel met je gaan wandelen maar ze kunnen wel op je hoofd gaan zitten of je tas jatten! Ik weet niet wat je beter kunt hebben...

@Joke: tuurlijk krijgen jullie een verslag. Kan ik nog wel een beetje rustig beginnen of is t heel druk? ;-) Tot volgende week!