Veilig geland! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Veilig geland! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Veilig geland!

Blijf op de hoogte en volg Lisette

16 Mei 2017 | Nederland, Schiphol

Als je (lang) moet vliegen hoop je toch altijd stiekem dat er niemand naast je zit. Ik had de pech dat er (behalve Desiree) wel iemand naast me zat. En die iemand had ook nog n kwart van mijn stoel nodig :-S Hiep hoi. N andere plek vragen had ook geen zin want t vliegtuig zat goed vol met o.a. N koor van 50 personen en n buslading van de Engelse zonnebloem :-O
Wel redelijk wat kunnen slapen dus t was opzich zo voorbij. En toen waren bijna 4 weken vakantie alweer voorbij. We hebben n super leuke vakantie gehad. 80% van de big five gezien en nog zoveel andere mooie dingen.

Desiree heeft n compleet verhaal in braille op haar benen en polsen, met dank aan de muggen. Ik heb maar 1 muggenbult gehad (met dank aan Desiree denk ik ;-))

We zien jullie gauw weer! Als Desiree nog in haar vakantie ritme zit is ze morgen misschien wel de eerste op kantoor :-P

Groetjes!

Desiree en Lisette

PS: Foto's zijn binnenkort op speciaal verzoek te bewonderen :-)