Van Okavango naar Maun - Reisverslag uit Maun, Botswana van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Van Okavango naar Maun - Reisverslag uit Maun, Botswana van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Van Okavango naar Maun

Blijf op de hoogte en volg Lisette

08 Mei 2017 | Botswana, Maun

We zaten nog maar net te ontbijten toen Frog (onze gids uit de delta: hij heet niet echt zo maar heeft die naam gekozen omdat zijn eigen naam moeilijk uit te spreken is) kwam vragen of we het nijlpaard wilde zien. Ja natuurlijk! Hij zat vlakbij in de lagune. Het is een mannetje dat verstoten is door de groep en hij is vaak bij/op het eiland waar wij waren. Hij deed zn mond ver open zodat we zn grote tanden konden zien.

Na t ontbijt gingen we goed ingepakt met de boot weer terug naar het vaste land. We zagen nog n aantal krokodillen en 2 visarenden.

Daarna vertrokken we naar Maun. Dat ligt onderaan de Okavango delta. De wegen zijn nogal een uitdaging. Er zitten enorme gaten in de weg waar je met gemak je band op kapot kunt rijden.
Er lopen ook hier veel geitjes en ezels langs/op de weg. Ze doen me aan vroeger denken: die goeie oude tijd :-)

In Maun slapen we in tenten die we niet zelf op hoeven zetten. Erg relaxt. En morgenvroeg hoeven we pas om half 10 te brunchen :-D

• 08 Mei 2017 - 20:39

Joke:

Woei, ik ben helemaal bij gelezen, wat hebben jullie al veel gezien en gedaan!! Superleuk, ben erg benieuwd naar de fotoboeken

• 09 Mei 2017 - 18:46

Jenneke:

Hey Meiden,

Wat hebben jullie het goed naar jullie zin daar. Het is leuk om alle verhalen te lezen. Was er wat traag mee, maar zou de laatste week het beter bij houden. Geniet er nog even van.

• 10 Mei 2017 - 19:59

Franci:

Desiree & Lisette, ik ben ook aan het binge-bijlezen geweest. Kan nu op het werk weer meepraten :). Veel gespot al zo te lezen. Veel plezier nog!

• 11 Mei 2017 - 11:15

Lisette Teley:

Goed dat jullie allemaal bij zijn. Ga zo door ;-)