Game drive in Etosha - Reisverslag uit Spitzkop, Namibië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Game drive in Etosha - Reisverslag uit Spitzkop, Namibië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Game drive in Etosha

Blijf op de hoogte en volg Lisette

04 Mei 2017 | Namibië, Spitzkop

De muggen bleken niet het probleem. Maar wel de kou en dauw. Mn slaapzak was s ochtends helemaal nat aan de buitenkant en ik had t ook best koud, ondanks dat ik mn vest en sjaal had aan/omgehouden in mn slaapzak. En ik weet t: ik ben niet echt n graadmeter wat kou betreft maar zo ongeveer iedereen had het koud gehad.

Omdat het gister zo goed bevallen was stonden we vandaag nog eerder op: kwart over 5. Wie dieren wil zien moet afzien ;-)

We hadden een hele goede dag. We hebben giraffen, springbokken, spiesbokken, impalas, zebra's en zelfs leeuwen gezien! Dat was echt een geluk want toen we er langs kwamen rijden zagen we zn hoofd. Maar toen we stopten ging ie liggen en zag je door het hoge gras helemaal niks meer. Uiteindelijk bleken er 3 leeuwen achter het struikje in t gras te liggen. Ze wilden zich eerst niet meer laten zien maar iemand uit de groep had allemaal dierengeluiden op zn telefoon staan en de zebra geluiden die door de speaker kwamen wekte hun interesse wel. Op zoek naar dat lekkere hapje kwamen ze overeind :-D

Ik heb wat foto's proberen te maken maar de camera van mn telefoon is niet van erg goede kwaliteit.

Het was een vermoeiende dag dus we gaan heel vroeg naar bed denk ik. Morgen moeten we 640 km rijden.