Serengeti dag 2 - Reisverslag uit Musoma, Tanzania van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Serengeti dag 2 - Reisverslag uit Musoma, Tanzania van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Serengeti dag 2

Blijf op de hoogte en volg Lisette

24 Oktober 2012 | Tanzania, Musoma

Vandaag 2 game drives. 's ochtends vroeg en 's middags vanaf 3 uur. In de tussen tijd niet want dan zijn de dieren ook niet erg actief.

Wie dieren wil zien moet vroeg z'n bed uit dus ook vandaag ging de wekker om half 6.. Tijdens de eerste game drive zagen we al een heel aantal dieren: 4 leeuwen waarvan er 1 een wrattenzwijn gevangen had, olifanten van heel dichtbij (een paar meten van de truck!), een serval kat, een nijlpaard dat uit het water kwam en een krokodil.

's middags gingen we lunchen in het kamp en hadden we een paar uur vrij om te douchen (koud! maar wel lekker met zo'n hitte), kleding te wassen en een boek te lezen of te voetballen.

's middags zagen we cheeta's. Toen wij ze zagen waren er nog maar een paar busjes om ons heen maar toen wij wilde gaan (omdat we wel genoeg foto's hadden en je de natuur toch in z'n waarde wilt laten) waren we ingesloten door wel 20 andere jeeps en busjes! Echt niet meer normaal. We konden er gewoon niet uit! We hebben er een hele tijd gestaan en toen konden we gelukkig weg. Ook zagen we nog giraffen van dichtbij en buffels.