Naar Serengeti NP - Reisverslag uit Musoma, Tanzania van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Naar Serengeti NP - Reisverslag uit Musoma, Tanzania van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Naar Serengeti NP

Blijf op de hoogte en volg Lisette

23 Oktober 2012 | Tanzania, Musoma

Nu zijn we nog even in Musoma maar zometeen rijden we door naar de Serengeti. Het schijnt dat hier een soort steekvliegen zitten die slaapziekte over kunnen brengen (al is die kans gelukkig klein) maar daarom moesten we een lange broek aan en alleen lichte kleding.

We rijden vandaag tot midden in de Serengeti, waar ons kamp is. Morgen de hele dag game drive en de dag erna rijden we langzaam het kamp uit om naar de Ngorongoro krater te gaan. Geen idee wanneer we weer internet hebben maar hopelijk nog voordat we naar Zanzibar gaan.

Groetjes!!

PS; we kunnen helaas niet reageren op de reacties maar Annelies; je kunt Diesel misschien zo africhten? Of anders Arjan? Haha. En we kunnen inderdaad heel dicht bij de dieren komen. De foto's zijn natuurlijk wel met een zoomlens gemaakt maar vaak zit er maar een aantal meter tussen ons en de dieren. We willen natuurlijk graag nog meer kat achtigen zien. Klein nadeel is wel dat de 'nieuwe' mensen nog helemaal geen dieren gezien hebben dus we zullen weer voor elke zebra moeten stoppen... En die peperkoek hadden we helaas niet bij ons. Wel stroopwafels en die vonden ze ook erg lekker :-D

• 24 Oktober 2012 - 19:40

Annelies:

Steekvliegen??? Ik had nog wel een über charmant en sexy mugdichte outfit voor je gehad! Stom, stom....hahaha
    Het klinkt echt helemaal te gek allemaal, dat is toch op en top genieten! Als jullie terug zijn plannen we snel een foto avond! Have fun en relax ze op Zanzibar!

• 24 Oktober 2012 - 20:35

Arjan:

Ja foto avond, kijk er nu al naar uit. Kom maar op met al die mooie foto's!

• 25 Oktober 2012 - 09:44

Karin:

he lisette

klinkt weer heel goed. geniet ervan enne val niet in de krater he (haha)

gr karin

• 26 Oktober 2012 - 10:08

Marij:

Hallo!

Hier ook weer een berichtje van mij. Kan wederom niks anders zeggen als; klinkt gaaf!!!
    En leuk om foto's te zien.
    Smaakte het lite bier ook? :)
    En ik wens jullie nog heel veel succes met jullie taallessen. Wie weet zit er een opscholing aan te komen voor jullie?

Groetjes marij

ps: timon maakt het allemaal nog prima! en fluitte net even tegen mij of ik jullie ook de groeten wil doen, dus bij deze..

• 26 Oktober 2012 - 10:08

Marij:

Hallo!

En leuk om foto's te zien.
    Smaakte het lite bier ook? :)

Groetjes marij

• 28 Oktober 2012 - 19:15

Lisette:

We hebben amper steevliegen gezien (die trouwens op dazen lijken) dus diesexy outfit had ik gelukkig niet nodig ;-) Voor een foto avond zullen we eerst een selectie maken anders vallen jullie halverwege in slaap :-P

LITE bier smaakte prima. Echt light was t niet want er zat maar 0.2% minder alcohol in. Fijn dat het goed gaat met Timon. Zijn hele familie woont hier volgens mij. X