Kisii - Reisverslag uit Kisii, Kenia van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Kisii - Reisverslag uit Kisii, Kenia van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Kisii

Blijf op de hoogte en volg Lisette

21 Oktober 2012 | Kenia, Kisii

De vrije dag in Narok was heerlijk. Eindelijk een bed en een eigen badkamer. Al is douchen hier soms wel een uitdaging: de electriciteit om het water te verwarmen zit boven op de douchekop! En op de beschrijving (op de binnenkant van de badkamer deur) stond dat je m vooral niet met natte handen moest bedienen. Erg fijn dat je dat pas na afloop leest...

De rest van de dag weinig gedaan. Lekker uitgerust en bijgeslapen en de tas opnieuw ingepakt. Na het eten nog een drankje gedaan. Ze hebben hier LITE bier! Hoe grappig is dat (voor iedereen die niet bij Synthon werkt: waar ik eerst alles aftekende met LT zijn we nu overgegaan op een systeem van eerst 2 letters van je voornaam en eerste 2 van je achternaam. Dit maakt mij dus LITE). Op het etiket staat 'together forever'. Haha. Smaakt goed trouwens.

De volgende ochtend kwam de truck ons ophalen met de 6 nieuwe mensen erin. Gelukkig weer geen nederlanders. Het bevalt me prima om de enige te zijn die wel engels verstaat en toch dingen te kunnen zeggen waar anderen dan weer niks van snappen. De rest vind het wel leuk om nederlands te leren dus ze gaan naar huis met een prima basiskennis aan Nederlands ;-)

De nieuwe truck was niet echt een succes; de kluisjes waren veel kleiner waardoor je tas er amper inpast en die van mij was zo smerig (zand) van binnen dat ik besloten heb om m er niet meer in te leggen. M'n kleren halen ze toch niet weg.

In Kisii sliepen we in een soort jeugdherberg. Die in Luxemburg waren er een stuk beter aan toe! Maar goed. Iets met een gegeven paard geloof ik...