De laatste dag :-( - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Lisette Teley - WaarBenJij.nu De laatste dag :-( - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

De laatste dag :-(

Blijf op de hoogte en volg Lisette

15 Mei 2017 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vanmorgen voor de laatst de tent afgebroken en de stretcher opgeruimd. Die gaan we allebei niet missen want echt lekker lagen die niet.

Het was nog 650 km naar maar over de snelweg (eindelijk een goede weg!) waren we er best snel. Om half 3 waren we al in het koude Johannesburg. Koud ja want vandaag was het geen korte broeken of t shirtjes weer. Gisteren en eergisteren was het zelfs maar 3 graden overdag :-O Het gaat natuurlijk richting winter hier maar dat het zo koud zou zijn had ik niet gedacht.

Toen kwam t moment dat we de truck leeg moest ruimen en uitmesten en afscheid moesten nemen van onze gids. Ik ben daar toch niet zo heel erg goed in :-( De tour eindigt officieel hier en hij gaat naar huis. Wij vanavond om kwart over 11 ook. We hebben wel n kamer gekregen zodat we onze tassen opnieuw konden inpakken (ik heb n fles likeur in mn tas gestopt: ik hoop maar dat ie heel aankomt) en konden douchen. Vanavond eten we hier nog bobotie en wild kebab om de vakantie in stijl af te sluiten. Daarna gaan we om half 9 richting vliegveld.