Eerste dagen kamperen - Reisverslag uit Noordoewer, Namibië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Eerste dagen kamperen - Reisverslag uit Noordoewer, Namibië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Eerste dagen kamperen

Blijf op de hoogte en volg Lisette

28 April 2017 | Namibië, Noordoewer

Voor zonsopgang (half 6) ging de wekker en na het ontbijt gingen we op pad met onze gids om sporen te zoeken en insecten en planten te bekijken.

In deze omgeving zitten veel wevervogels die enorme nesten in bomen maken. De zwaarste ooit gemeten woog 3500 kg! (Nee, niet inclusief boom ;-)). De vogels blijven maar door bouwen tot het nest uiteindelijk uit de boom valt.

De middag hadden we vrij dus we konden n boekje lezen, zwemmen in het mini zwembad of n tukje doen.

Om 4 uur werden we opgehaald voor een gamedrive. Er zit niet heel wild in de woestijn maar we hebben wel spiesbokken,, springbokken en struisvogels gezien. Net voor zonsondergang zijn we gestopt om de zon achter de bergen onder te zien gaan onder het genot van n zuid Afrikaans wijntje. Niet verkeerd ;-)

S avonds gingen we weer foto's van de sterren maken en het ging nog beter. Nu hebben we ook foto's met onszelf erop gemaakt! We waren best trots al zeg ik t zelf. Iedereen van onze groep ook. Op een jongen na: die hoefde de foto's niet te zien want hij kon ook gewoon omhoog kijken of op google....Uhm....juist ja.

• 08 Mei 2017 - 20:17

Joke:

Hahaha, dan had hij ook niet op reis hoeven gaan, kun je ook googlen