Kanoën - Reisverslag uit Noordoewer, Namibië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Kanoën - Reisverslag uit Noordoewer, Namibië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Kanoën

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

26 April 2017 | Namibië, Noordoewer

Vandaag stond er n hele dag kanoën op het programma. Dat betekent hier ongeveer 5 uur (inclusief korte lunchpauze). Het water was heel rustig dus qua moeilijkheid niveau 1 denk ik (2 mensen zijn omgeslagen maar dat waren wij gelukkig niet). De stroming was helaas 0. Of eigenlijk -3 ofzo want naarmate de dag vorderde begon het weer flink te waaien dus als je niks deed ging je stroomopwaarts :-O Al met al toch wel een pittig tochtje. Verrassend genoeg is iedereen wat conditie ed betreft wel ongeveer gelijk. Respect voor de iets ouderen in onze groep want wij hadden t al best zwaar op t einde.
Ondanks factor 50 is Desiree toch nog wel verbrand. Hopelijk trekt t snel genoeg weg.

Morgen gaan we naar de fish river canyon. De op 1 na grootste canyon ter wereld. Daarna trekken we de Namib woestijn in en gaan we naar de Sossusvlei.

Waarschijnlijk tot over n paar dagen! (Tenzij er ergens een wifi cactus staat ;-))

• 26 April 2017 - 16:37

Beike (en De Woensdagavond Eet-club):

Hallo Lisette (en Desiree),

Wat een leuke verhalen! Jullie maken veel mooie dingen mee. Wij zijn hier met zn allen wel een beetje jaloers hoor. Zeker op dat mooie weer want hier is het KOUD.
    Geniet nog van al dat moois daar en we zijn benieuwd naar de volgende verhalen en foto's.
    Take care! Groetjes van ons allemaal.

• 26 April 2017 - 19:46

Lisette Teley:

Hey!
    Ik zag dat het vanaf zondag wel beter wordt bij jullie toch? Over een paar dagen hopelijk weer nieuwe verhalen en foto's. Leuk dat jullie mee lezen :-)
    Groetjes!

• 27 April 2017 - 11:45

Corrie Van Heijst:

Hallo Lisette en Desiree

wat een mooie fotos en verslagen, jullie doen en maken veel mooie dingen mee, geniet er van en tot het volgende verslag.
    groetjes Corrie en Koos.

• 28 April 2017 - 09:06

Miranda:

Wat een toffe 1e vakantie week! Geniet er nog lekker van...ben benieuwd hoe de woestijn trip is/was. Ik hoop dat je niet nog meer verbrand bent Dees.

Groetjes
    Miranda