Galapagos - Floreana en Isabela - Reisverslag uit Isla Isabela, Ecuador van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Galapagos - Floreana en Isabela - Reisverslag uit Isla Isabela, Ecuador van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Galapagos - Floreana en Isabela

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

26 Juni 2015 | Ecuador, Isla Isabela

Met 2 pilletjes op en mn polsbandjes om gingen we de boot op en het ging echt super goed! Beetje jammer dat ik precies daar zat waar al het water naar binnen waaide en na 2.5 uur nat was tot op mn ondergoed maar je kunt niet alles hebben ;-)

We maakten een tussenstop op Floreana waar hele grote landschildpadden zitten. Hier konden we ook snorkelen maar het was helaas best troebel door de stroming. Zo troebel dat we bijna tegen een schildpad aan botsten :-O

Daarna nog 2 uur op de boot naar Isabela. We zitten helemaal in het zuiden en de vulkaan wolf die laatst uitgebarsten was in het noorden dus die zien we niet. Hij is trouwens ook niet meer actief.

Aan het water zaten veel jan van genten die zich een voor een in het water stortten om visjes te vangen. Mooi gezicht. En uiteraard zeeleeuwen en een paar pinguïns :-)