Duivelsneus - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Duivelsneus - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Duivelsneus

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

20 Juni 2015 | Ecuador, Cuenca

Midden in de nacht zijn we, uiteraard met frisse tegenzin, opgestaan om richting treinstation te gaan. Onderweg nog even gestopt bij het oudste kerkje van Ecuador en 2 uur later waren we bij het treinstation. Half bevroren want het was nogal koud vanmorgen in de bus en toen we vroegen of de verwarming aan mocht was het antwoord: die zit er niet in :-O Gelukkig was t weer na half 8 een stuk beter. De treinreis ging door een super mooie omgeving dus het was zeker de moeite waard. Alleen de stop op het einde van de route van een uur was nogal lang.

S middags regende het helaas en waaide het best koud toen we de inca pirca gingen bekijken. De macchu picchu van Ecuador.. Nou, dat was toch wel heeeel erg overdreven. Misschien kwam het door het weer en ook omdat ik nogal een cultuur barbaar ben maar ik had al die stenen wel een keer gezien :-S De uitleg in de gebrekkig Engels hielp ook niet echt mee. En het bleek vandaag ook nog het feest van de zon te zijn. Hoe ironisch.

Morgen mogen we zelf kiezen wat we gaan doen. Dus wij gaan naar el Cajas national park en s middags de stad verkennen.

Nu ff lekker eten bij Wunderbar! Desiree zit al aan de sauerkraut met wurst :-P.