Veilig geland - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Veilig geland - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Veilig geland

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

10 Juni 2015 | Ecuador, Quito

Jaaa we zijn heelhuids in Quito aangekomen. Fieuw! :-D

Na gisteravond nog een paar wijntjes genuttigd te hebben en veel te weinig slaap stonden we vanmorgen om 5 uur naast ons bed om richting schiphol te gaan.

De eerste uren gingen best snel voorbij en ik zat net in de relax modus toen er opeens een hele sterke brandlucht voorbij kwam :-O Terwijl er van mijn relaxte toestand weinig meer over was ging het personeel op onderzoek uit en bleek het gelukkig op te lossen door iets te resetten vanaf de grond.

Verder was de vlucht prima: weinig turbulentie en n goede landing.

Daarna de rest van de groep ontmoet (Desiree is ook hier het kakkenisje ;-)) en verder is er nog niet zoveel van te zeggen.

Morgen gaan we naar de nevelwouden. Ik ben heel erg benieuwd want daar hoop ik kolibries te zien (en fotograferen).

Tot morgen! Hopelijk met de eerste mooie foto's :-)

• 10 Juni 2015 - 07:05

Karin:

Heel veel plezier dames en leuk dat je een verslag bijhoudt. Die ga ik zeker volgen.

• 10 Juni 2015 - 10:28

Marij :

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!!
    Benieuwd na de volgende verhalen en foto's!

• 10 Juni 2015 - 10:28

Marij :

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!!
    Benieuwd na de volgende verhalen en foto's!

• 10 Juni 2015 - 20:09

Ellen M:

brandlucht? brandlucht?....gelukkig ge-reset. Ik zou ook niet relaxed zijn.

Gelukkig goed geland en Désirée is een kakkenisje? Ik wist het niet.

Veel plezier in de nevelwouden, en die vogels die zo snel voorbij vliegen.....dat zijn waarschijnlijk de kolibri's, succes met vastleggen,

Plezier!