Vrije dag in Narok - Reisverslag uit Narok, Kenia van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Vrije dag in Narok - Reisverslag uit Narok, Kenia van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Vrije dag in Narok

Blijf op de hoogte en volg Lisette

20 Oktober 2012 | Kenia, Narok

Vandaag zijn we weer terug in Narok. We hebben een vrije dag en slapen in een hotel! Een aantal mensen uit onze groep zijn vertrokken richting Nairobi omdat ze alleen het Kenia deel deden. Dat is wel jammer want het bleek een hele leuke groep te zijn met vooral mensen tussen de 25 en 35.

Morgen komt onze gids weer terug met 6 nieuwe mensen. Hopelijk zijn die ook een beetje gezellig (en snurken ze niet al te hard want die tentjes zijn niet al te best geisoleerd kan ik je vertellen... Zelfs oordopjes houden niet alles tegen :-( )

Nu dus lekker relaxen en aan het zwembad zitten (voor het eerst!) en morgen gaan we richting Kisii en dan naar Tanzania (Serengeti).

Doeidoei!!

• 20 Oktober 2012 - 11:57

Tiny :

Hallo,

Leuke foto's!
    Wat zien die dieren er allemaal aardig en relaxed uit.
    Komen jullie dichtbij, of zijn de foto's met een telelens gemaakt?

Dus na vandaag weer een aantal dagen geen internet?

Veel plezier verder!

Groetjes,
    Tiny

• 21 Oktober 2012 - 22:02

Arjan:

Zo te lezen vermaken jullie je prima daar tussen alle wildlife! Mooie foto's hoor. Heel veel plezier nog.

Groetjes Arjan