In een internet cafe in Narok - Reisverslag uit Narok, Kenia van Lisette Teley - WaarBenJij.nu In een internet cafe in Narok - Reisverslag uit Narok, Kenia van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

In een internet cafe in Narok

Blijf op de hoogte en volg Lisette

17 Oktober 2012 | Kenia, Narok

Daar zijn we nu dus. Onderweg naar Narok waar we de Massai gaan bezoeken. We kunnen ook bij hun slapen (tussen de geiten) maar ik denk dat ik daar vriendelijk voor bedank... Vandaag is vooral een reisdag (6 uur onderweg) en de wegen worden slechter. We krijgen dan een "african massage" zoals onze gids dat noemt.

Vanavond slapen we voor het eerst in een kamp zonder hekken er omheen maar er is wel een kampvuur in het midden en 2 Massai mensen houden de wacht met pijl en boog dus wat kan ons gebeuren? :-S

1 ding is zeker; vanaf 18.00 drink ik niks meer want geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om 's nachts er uit te moeten om te plassen!

De komende 3 dagen geen internet denk ik want morgen vertrekken we naar Massai Mara NP.

Groetjes!!

PS: Arjan en Annelies: gefeliciteerd met jullie trouwdag!! X
PS2: (vooral voor onze ouders): we vliegen niet vanaf Arusha naar Zanzibar maar vanaf Kilimanjaro National airport. Zelfde vluchttijden en vluchtnummer.

• 18 Oktober 2012 - 13:49

Marij:

Hallo!

En hoe is jullie nacht geweest? De mensen met pijl en boog jullie goed beschermd? Wel een oogje dicht kunnen doen?
    Fijne reis nog!

Xx

• 19 Oktober 2012 - 21:50

Sybilla Van De Laarschot:

Hallo allebei!
    Al veel dieren gezien en bezienswaardigheden bezocht.
    Het is een hele beleving!
    Ben benieuwd naar de foto`s.
    Hier alles okee.
    Tot gauw fijne vakantie en liefs Sybilla.

• 21 Oktober 2012 - 19:50

Annelies:

Jeetje Lisette, dat je daaraan denkt helemaal in verweggistan....dank je wel! Om het te vieren zijn we naar het Zoo parc in Overloon geweest....is bijna hetzelfde als jullie reis :-)

• 21 Oktober 2012 - 22:01

Arjan: