Bye bye Bali... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Bye bye Bali... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Bye bye Bali...

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

21 Oktober 2011 | Indonesië, Sanur

Ons laatste verslag want over een half uur worden we opgehaald en gaan we naar het vliegveld van Denpansar. We vliegen om 19.20 locale tijd naar Kuala Lumpur en landen daar om 22.15. Om 23.55 vliegen we naar Amsterdam waar we rond half 7 (Nederlandse tijd) landen. En dan zit het er echt op. Raar idee.

Gister zijn we nog naar Lembongan geweest en dat was echt super mooi! Zoals we gedacht hadden dat Bali zou zijn: witte stranden: blauwe zee. Heerlijk. Met een boot mee geweest, een uur gesnorkeld en heeeel veel vissen gezien (en ook een moreen met hele grote tanden :-S)
En dan doe je een shirt aan met snorkelen en wat denk je: benen verbrand! T valt niet mee om weinig pigment te hebben hier... We hebben ook een tochtje door mangrovebossen gemaakt en nog lekker op t strand gelegen. De dag vloog voorbij.

Vandaag nog een bezoek gebracht aan turtle island: waar schildpadden uit het ei komen (goh) en na een tijdje teruggezet worden in de zee.

We gaan proberen nog een paar foto's te plaatsen maar internet is niet zo snel hier.

Tot snel in Nederland (waar je op verzoek foto's en een uitgebreid verhaal kunt krijgen ;-))

x Louis & Lisette