Zaterdag 24 oktober - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Lisette Teley - WaarBenJij.nu Zaterdag 24 oktober - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Lisette Teley - WaarBenJij.nu

Zaterdag 24 oktober

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

24 Oktober 2009 | Zuid-Afrika, Graaff-Reinet

Vandaag vertrokken we richting het eerste national park: addo. Bekend om zijn vele olifantjes :-D We konden helaas niet met een terreinwagen mee (omdat het hoogseizoen is en het allemaal vol zat) dus gingen we met de bus naar binnen. Dit was helemaal niet erg want we hadden een goed uitzicht omdat we zo hoog zaten. De olifanten kwamen tot een meter van de bus!! We hebben heel veel foto's gemaakt (die we helaas niet kunnen plaatsen omdat we geen cardreader hebben hier..) Vervolgens zijn we doorgereden naar Graaff-Reinet waar we een wandeling (met gids) door het dorp gemaakt hebben. We zouden eigenlijk naar de Valei van de Verlatenheid gaan maar omdat het bewolkt was is dit uitgesteld en gaan we hier morgenvroeg naar toe.

Groetjes en tot gauw!

Louis & Lisette

• 25 Oktober 2009 - 14:49

Annelies:

He dat klinkt goed allemaal...wat ene dieren......walvissen, struisvogels, olifantjes alleen jammer van die grijze duiven! :-)
    x Lies

• 25 Oktober 2009 - 17:36

Marij:

Eej!!
    Wat gaaf wat jullie daar allemaal ondernemen en zien! Vooral lisette op een struisvogel. Klinkt wel gaaf. Haha. Mis natuurlijk alleen de foto waar het op te zien is?! Schandalig!
    Maar je mag dus elke dag weer lekker vroeg op als ik het zo lees?
    Maar leuk dat jullie de site zo goed bijhouden! Amusseer jullie nog!! (zal niet moeilijk zijn denk ik.. ;))
    Tot snel!!

XX

Lisette, had je mn sms nog gekregen? Intresse om 11de van de 11de mej naar maastrich te gaan?

• 26 Oktober 2009 - 07:19

Maryam:

Ik wil meer Pica's.

• 26 Oktober 2009 - 23:37

Sybilla:

Fijn en mooi om te lezen dat het jullie goed gaat.
    Geniet ervan.
    Groet Sybilla